Selvisin voittajana!

2.7.2016

Clickbait aside, mä oon nyt vihdoinkin saanut oman yksityiselämän vaikeudet kumottua. Haluaisinkin pyytää anteeksi hiljaisuuttani, mutta mulla on ollu välillä ihan sairaan huono olo henkisesti. Mut ei siitä sen enempää, sillä nää vaikeudet oon saanu voitettua hence the title. On mulla muutakin positiivista kerrottavaa joten tästä tulee vähän tekstipainoitteinen.

Hain kevään yhteishaussa opiskelemaan ja pääsin kouluun! Alotan siis 9.8. Juhannuskukkulalla Turussa ja musta tulee virallinen tietokonenörtti. Eli mun linja tai mikä onkaan on tieto- ja tietoliikennetekniikka. Oon tosi innoissani, sillä mitä tsekattiin valittujen listaa Paavon kanssa mun lisäks on vaan yks tyttö valittu. Opettaja on nainen, mikä oli positiivinen yllätys. Kävin viemässä lomakkeet ja laput henkilökohtaisesti, joten olin heti kaveeraamassa opettajien kanssa. :)

Tofu kaikessa nättiydessään. Kuva on vähän epätarkka joten pls don't haet.

Hommasimme myös maaliskuussa kissan! Äidin hankittua itselleen kissanpentuja rakastuin kissoihin ihan kokonaan. Olin kuitenkin lapsesta asti pelännyt kissoja todella paljon. Mutta joo, Noormarkusta käytiin hakemassa Paavon kanssa meille yhteinen kissa ja sen nimi on Tofu. Tofu on 2 vuotias maatiaiskissa, mutta ollaan välillä epäilty, että siinä voisi olla jotain rotukissaakin. Who knows!

Ostin myös joku aika sitten itselleni iPad Pron ja Apple Pencilin ja olen niiden avulla löytänyt piirtämisen uuden ilon. Tein taidetta ja valokuvataidetta käsittelevän Tumblr-blogin. Olen piirrellyt muutaman kuvan Procreate apilla ja täytyy sanoa, että tämä kombo tuntuu omaan käteen paremmalta kuin kynä ja paperia.

Nää on mun lempparit atm. Vielä kun sais hiukset aikaseks. :D

Ja koska postaus on ollu osto-/hommaamislinjaa niin jatkan sitä vielä vähän. Laskin, että meillä oli ennen mun blogitaukoa 5 kameraa ja 8 erilaista linssiä plus tilpehöörit. Nyt tauolta palatessa meillä on 12 kameraa ja 20 linssiä. Voisin tehdä jonkun esittelypostauksen tai vastaavaa uusista kamoista. Pari päivää sitten hankin kaksi keskikoon filmikameraa (näistä juttua seuraavaksi!). Ennenkuin kukaan ehtii epäillä niin en ole äkkirikastunut, vaan hommasin kaikki kamerat ja linssit käytettynä erinäisistä kaupoista. :D

Olin sitä mieltä, että tämä postaus tarttee jotain vihreää joten olkaa hyvä. :D

Tän postauksen syvin merkitys oli vain ilmaista, että en ole kuollut/lopettanut/kyllästynyt tai mitään. Huomenna duunailen jotain postausta aiemmin mainituista keskikoon kameroista ynnä muusta. Mua kannattaa seurailla Snapchatissa nimellä Buranadeer ja Twitterissä @emmalhola. Nähdään sit seuraavassa postauksessa! See ya! ~

2 kommenttia

  1. Just tänään mietin, että minnehän olet kadonnut :D Tää sama on käynyt muutaman muunkin kohdalla, että oon miettinyt milloinhan joltakin tulee postausta ja hups - siltä tulee heti postausta :DD

    Noi piirustukset on tosi hienoja ♥.♥ Itekkin haluisin iPadin, tosin pelkästään Netflixin katseluun ja netin selaamiseen. Mutta se hankinta tulee varmaan vasta lähempänä syksyä.

    Huh, 12 kameraa ja 20 linssiä o______O Mullakin on kyllä uusi lelu, mutta ei ainakaan vielä ole kahtatoista kameraa :D Kaksi pyörii tällä hetkellä nurkissa, joista vanhempi lähtee myyntiin piakkoin.

    Kiva että ilmoittelit itsestäsi, nähdään taas ensi postauksessa! :3 ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on selkeesti joku telepaattinen yhteys toisiin bloggaajiin! :D Mä oon jostain kumman syystä lykänny ajatusta blogin päivittämisestä, koska halusin et elämän ja ihmissuhteiden kanssa menee varmasti hyvin. Ja nyt tietty menee. :D

      Kiitos! :3 Hommattiin toi isompi iPad yhteiseen käyttöön kun mä tykkään piirtää ja mussu tekee musiikkia. Oon kyl sitä mieltä, että se on kätevin laitos koskaan. En voi kuin suositella. :)

      Sit kun teen kunnon postauksen kaikista kameroista ja linsseistä huomaat, että suurin osa niistä on jotain kympin pokkareita ja muita filmi-ihanuuksia (linsseissä sama XD), joita oon hoardannu kokeiluja varten. Yks piti purkaa osiksi adaptointia varten, mutten millään raaskinut. :"D

      Kyl tää tästä kato lähtee taas. :3

      Poista

Content © Emma Alhola | Photos © Emma Alhola and Paavo Virtanen